Jeżeli potrzebujesz pomocy

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego (w godzinach 9.00-16.00)
bądź mailowego (po godzinie 16.00)  😉

  • Sprzedawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy.
  • Oferowane przez nas diety, zawierają 5 różnych, odpowiednio zbilansowanych posiłków. Codziennie pod Twoimi drzwiami, pojawia się paczką w której znajdziesz 5 potraw.
  • Wyjątkiem są paczki zamówione na sobotę i niedzielę, które zawierają taki sam zestaw posiłków.
  • Za dietę płacisz w dogodny dla ciebie sposób. Możesz wybrać:
      1. przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez ING Bank Śląski S.A. o numerze: 26 1050 1924 1000 0092 7214 9536
      2. przelew online lub płatność kartą za pośrednictwem systemu tPay.com.
  • Wpłatę za zamówiony Produkt należy dokonać w pełnej kwocie w terminie 3 dni od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku wpłaty za zamówienie w tym terminie, zamówienie jest traktowane jako anulowane.
  • Za dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy, bądź przesłania potwierdzenia przelewu elektronicznego w formie pliku PDF.
  • Dostawy realizowaną są od niedzieli do piątku, w godzinach wieczornych tj:
    • w niedzielę wieczorem, otrzymujesz zestaw posiłków, które będziesz smakować w poniedziałek rano
    • w piątek dowożone są zamówienia złożone na sobotę i niedzielę
  • Życie bywa nieprzewidywalne dlatego możesz wstrzymać lub przełożyć dostawę w trakcie trwania okresu zamówienia. Wystarczy, że powiadomisz nas (telefonicznie lub mailowo) o planowanym wstrzymaniu dostawy. 
Go top